Ako sa vrátiť späť na cestu po „sacharidovej bombe“

labyrint
Narušilo jedlo na poslednej oslave Vašu snahu o zdravú výživu? Už ste si mysleli, že máte
všetko pod kontrolou ale tri koláčiky Vás vrátili na začiatok cesty? Znova máte chuť na
sladké a „rozpapali“ ste sa a Váš cieľ sa stráca v nedohľadne?
To sa stáva a je to v poriadku. Zapamätajte si ako ste sa cítili po tých troch koláčoch.
Porovnajte to s tým, ako ste sa cítili keď ste mali svoje jedlo pod kontrolou – jedli ste lenkeď ste boli hladní a vyberali ste si výživné a „funkčné“ potraviny.

Je dôležité, aby ste sa úplne „neodtrhli“ a nezišli z cesty 10 kilometrov. Čo to znamená? Je rozdiel zjesť tri koláče a pol pekáča koláčov :).

Takže ako sa najlepšie vrátite späť na svoju cestu po tých troch koláčoch? Čím skôr začnete, tým to bude ľahšie.

1. Dobre si vypláchnite ústa čistou vodou aby Vám neostala sladká chuť v ústach
– môžete si aj umyť zuby.
2. Ak máte tú možnosť, hneď sa hýbte. Choďte na rezkú prechádzku – zmierníte tak stúpanie
krvného cukru a inzulínu – čať krvného cukru pôjde rovno do svalov.
3. Ďalšie dve nasledujúce jedlá by mali obsahovať hlavne bielkoviny a zdravé tuky a minimum
sacharidov.
4. Pripomeňte si, prečo ste sa vlastne rozhodli stravovať inak
a prečo stojí za to pokračovať :)

Ale čo ak ste nezjedli tri koláče ale pol pekáča? Skúste moje štyri body, hlavne ten tretí, ktorý môžete „natiahnuť“ na dva dni. Ak chuť na sladké neprejde ani po dvoch dňoch, napíšte mi.
Mám v zálohe ešte jeden recept :)

Posted in Článok.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *